The House Of Conversation

Overzicht

Vestigingseenheden
VE nummer
2214014211
BTW moederbedrijf
BE 0500.600.469
Oprichtingsdatum
7 november 2012
Naam moederbedrijf
The House of Conversation
Hoofdactiviteit
Overige dienstverlenende activiteiten op het gebied van informatie, n.e. g.

12 jaren bedrijvig

Contact

Adres

Kerkevennestraat, 5
3560 Lummen
België

Contact
E-mail toevoegen
Telefoon toevoegen
Fax toevoegen
GSM toevoegen
Website toevoegen

Kaarten

Sectoren

Toelatingen

Geen bestanden gevonden

Nace

Primaire activiteiten

Datumsector omschrijvingNace
07-11-2012Overige dienstverlenende activiteiten op het gebied van informatie, n.e. g.63.990
07-11-2012Adviesbureaus op het gebied van public relations en communicatie70.210
07-11-2012Overige adviesbureaus op het gebied van bedrijfsbeheer; adviesbureaus op het gebied van bedrijfsvoering70.220
07-11-2012Mediarepresentatie73.120
07-11-2012Markt- en opinieonderzoekbureaus73.200
07-11-2012Diverse administratieve activiteiten ten behoeve van kantoren82.110
07-11-2012Overige zakelijke dienstverlening, n.e.g.82.990

Nevenactiviteiten

Datumsector omschrijvingNace
07-11-2012Managementsactiviteiten van holdings : tussenkomen in het dagelijks bestuur, vertegenwoordigen van bedrijven op grond van bezit van of controle over het maatschappelijk kapitaal, enz.6.420.011
07-11-2012Verlenen van advies en praktische hulp aan de bedrijven i.v.m. public relations en communicatie7.021.001
07-11-2012Verlenen van adviezen en hulp aan het bedrijfsleven en de overheid op het gebied van planning, organisatie, efficiëntie en toezicht, het verschaffen van informatie aan de bedrijfsleiding, enz.7.022.001
07-11-2012Berekenen van de kosten en baten van de voorgestelde maatregelen op het gebied van planning, organisatie, efficiëntie, enz.7.022.002
07-11-2012Ontwerpen en voeren van reclame- en promotiecampagnes voor derden via de verschillende media7.311.001
07-11-2012Ontwerpen van publicitaire artikelen7.311.005
07-11-2012Concipiëren van reclametechnieken die ernaar streven de individuele consument te benaderen (direct marketing) door middel van geadresseerde reclame (direct mailing), telefonische koopvoorstellen, enz.7.311.006
07-11-2012Onderzoek naar de omvang van de markt voor bepaalde producten, de ontvangst en de bekendheid van producten en koopgewoonten, met het oog op verkoopbevordering en ontwikkeling van nieuwe producten7.320.001